Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rozkład dnia

Godziny

Zajęcia

600   ̶  815

Schodzenie się dzieci. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne  ̶  stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-kompensacyjnym oraz z dziećmi zdolnymi, zabawy integrujące grupę. Zabawy konstrukcyjne klockami różnego typu. Zabawy ruchowe przy muzyce, ćwiczenia poranne.

815   ̶  830

Przygotowania do śniadania  ̶  czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe w łazience.

830   ̶  900

Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.

900   ̶  1000

900 - 930 (maluszki)

 

Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych, ruchowych zgodnych z tematyką zajęć. Stwarzanie sytuacji zadaniowych uwzględniających treści adekwatne do intelektualnych możliwości i oczekiwań rozwojowych. Spacery i wycieczki, pobyt na powietrzu. Gry i zabawy: ruchowe, sportowe, ćwiczenia gimnastyczne, rekreacyjne, prace porządkowe, ogrodnicze, eksperymenty, obserwacje przyrodnicze, zabawy badawcze, poznawanie różnorodnych środowisk przyrodniczych.

1000   ̶  1115

930 - 1115 (maluszki)

Swobodna zabawa przy niewielkim udziale nauczycielki.

1115   ̶  1130

Przygotowania do obiadu  ̶  czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe w łazience.

1130   ̶  1200

Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie przy stole. Pełnienie dyżurów przy posiłkach.

1200   ̶  1230

1200 - 1400 (maluszki - odpoczynek na materacach w piżamkach)

Relaks, słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej, muzyki poważnej, zabawy uspokajające i relaksujące, opowiadanie lub czytanie bajek, zabawy w teatr. Praca indywidualna lub zespołowa, zajęcia rozwijające i stymulujące wszechstronny rozwój dziecka.

1230  ̶  1415

Zabawy inspirowane przez dzieci, rozwijające naturalne aktywności dzieci: społeczną, językową, poznawczą, artystyczną, ruchową i zdrowotną, udział w koncertach i przedstawieniach. Praca kompensacyjno-wyrównawcza polegająca na wspieraniu rozwoju dziecka poprzez zabawy dydaktyczne, pobyt na powietrzu.

1415  ̶  1430

Podwieczorek. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.

1430   ̶  1700

Zabawy inspirowane przez dzieci z niewielkim udziałem nauczycielki. Zabawy edukacyjne. Porządkowanie sali. Rozchodzenie się dzieci.